2012. január 16., hétfő

Próbálkozásaim...

Mint új szerkesztő szerettem volna feltölteni a munkáim közül néhányat, aztán be kellett látnom milyen sokat is kell még tanulnom erről a szakmáról. Hiszen egy teljesen új és ismeretlen világot kell megismernem.

Vannak kedvenc blogok ahol szívesen olvasgatok, ilyen például http://marcsihobbi.blogspot.com/, ezen a blogon  a blogtartalmon kívül a fényképek lenyűgözőek. De nagyon szeretem még a http://www.maimoni.hu/-oldalt is. Általában csöndes követő vagyok, nem szoktam bejelentkezni, nézegetek, olvasgatok és ámulok. Négy gyerek mellett milyen csodás dolgokat készítenek az anyukák. 

Szóval a mérce magas, hát én is gondoltam igényes dolgokat fogok feltenni a blogra. Neki is kezdtem és készítettem a fényképeket az elkészült munkáimról. Mindben találtam valami kivetnivalót, kezdhetem újból az egészet. Egy újabb dolog amit meg kell tanulnom!!!

A mai reggelen az áhítatomban a Jó Atyám arra figyelmeztettet, lássam meg ki is ő az életemben. Ez az ige szólított meg:


 "Vigyázzatok, hogy szívetek el ne csábítson benneteket, el ne hajoljatok, ne szolgáljatok más isteneket, és ne boruljatok le azok előtt." (Móz 11,16)


Nagyon elgondolkodtatott ez az ige. Olyan könnyen becsap bennünket a Sátán, elég egy pillanat, hogy nem az Úrra nézünk és máris letérít az utunkról. Ezért kell és érdemes naponta felfrissíteni vele a kapcsolatot és közösségbe járni. 
Fontos számomra, hogy pontosan átlássam mik is azok a bálványok. Úgy érzem a környezetemben leginkább a kézzel megfogható bálványokat ismerik el, pedig ennél azért furfangosabb a sátán ismerősünk. Bálvány lehet nagyon sok minden, talán a mai világunkban legjobban saját magunk vagyunk bálványai saját magunknak. Ezt a legnehezebb észrevenni. Mikor megsértődünk vagy másokat lenézünk vagy csak többre értékeljük magunkat másoknál akkor ki isten az életünkben? Ezért szükséges mindig az Úrra néznünk a mi Istenünkre.

   " Nekünk egyetlen Istenünk az Atya, akitől van a mindenség, mi is őérte, és egyetlen Urunk a Jézus Krisztus, aki által van a mindenség, mi is őáltala. (1Kor 8,6)

 Kívánom mindannyiunk életére, hogy lássuk ki Isten az életünkben, mit is kaptunk tőle (örök életet) és ennek tudatában éljük életünket. 

Igyekszem a fényképekkel is elkészülni megmutatni nektek, hogy milyen darabokat pótoltam az elmúlt évek lemaradásaiból. 
Áldott, szép napot kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések: