2012. május 26., szombat

Sokat akar a szarka?






Annyi mindent tervezek! Tele vagyok ötletekkel és várakozó munkákkal. Mind rám vár! 
Gondoltam egy nagyot, és elkezdtem szervezni! Elmegyek, most elmegyek és én is ott leszek a Kiállítással egybekötött tradicionális műhelynapon, Budapesten. Nézelődök, ismerkedek - ez most az én napom lesz. A tervek szépek, jók és kellenek, de néha (nálam újabban sokszor) nem következnek be! Mikor minden kész, hát akkor valami biztosan történik! Szóval tegnap este lázas két és félévessel szaladtunk az ügyeletre! A diagonózis: középfül - gyulladás! Terápia: antibiotikum, lázcsillapítás, ágy nyugalom, és az itthon maradás! 

Hasonló a helyzet a pótlásaimmal is! Amikor már úgy gondolom, most végre csinálok valamit, akkor mindig történik valami! 

Ezekben a helyzetekben, lehet háborogni, sopánkodni, szomorkodni. Elfogadni, vagy nem elfogadni! Sokszor én is elkeseredem, nem fogadom el, de Isten szeretete arra tanít, hogy elfogadjam ami tőle jön és azt éljem meg hálaadással, szeretettel Isten iránt amit tőle kapok. 

Sokan vannak nehézségeben, sokszor élünk meg problémákat, ragaszkodunk az elképzelésünkhöz - sokat akar a szarka - mondja a közmondás és nem tudunk engedni! De Isten féltőn szerető Isten, ő tudja, hogy ebbe a zsákutcába miért kell belemennünk. Fogadjuk el az Ő irányítását. Ez a mai napi tanulság a számomra! Jó lett volna ott lenni, sajnálom őszintén. Örülök azoknak akik eljutottak! Kívánom, hogy tanuljanak sokat, lássanak, nézelődjenek, beszélgessenek és örömmel érkezzenek haza! 


"Vigyázzatok magatokra,nehogy szívetek elnehezedjék mámortól, részegségtől vagy a megélhetés gondjaitól;" Lukács 21,34

"Az embereknek lehetetlen, de az Istennek nem, mert az Istennek minden lehetséges." Márk 10,27

Nincsenek megjegyzések: