2012. szeptember 4., kedd

AJÁNDÉK ORSITÓL



Izgalmas kakaós szappant kaptam ajándékba Orsitól, nyár végén. Mostanra beért, lehet használni.
Bőrünk száradása, az én kezem ekcémásodása, a csodálatos PUR mosogatószerektől, tusfürdőktől, mind arra sarkallnak, hogy a boltban vásárolható tisztálkodási termékeket kicsit átgondoljam, és változtassak.
Orsi tanfolyamot végez a szappankészítésből, így számomra is elérhetőbbé válik a megvalósítás.
Szeretettel, és önzetlenül öntött nekem egy 10 db-os szappant. Sok jó dolgot beletett, shea vajat, amitől már az előkészítés során gyógyultabb lett a kezem, kókuszvajat, és finom kecsketejet, valamint kérésemre körömvirágot.
Íme a beöntött forma:
Másfél nap után, feldaraboltam. Most a kamrában sorakoznak, és érnek egy hónapot.
Köszönöm Orsi!
A bennünk levő tisztaság még sokkal fontosabb, Istentől kell kérnünk, és törekednünk kell rá!
Egy Igevers a Bibliából a tisztaságról:

Biblia: Jakab levele 3;17A felülről (Istentől) való bölcsesség először is tiszta, azután békeszerető, méltányos, engedékeny, irgalommal és jó gyümölcsökkel teljes, nem részrehajló és nem képmutató.  18Az igazság gyümölcse békességben vettetik el azoknak, akik békességet teremtenek. 

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is kaptam az Orsitól szappant,tudom ajánlani mindenkinek :o)

Orsi írta...

Kedves Viola! Nagyon köszönöm a szép bejegyzést! És nagyon örülök, hogy örömöt okozhattam Neked!

Kedves Rózsa! Köszönöm az ajánlást NEKED is!