2013. március 18., hétfő

Ajándék

Nagyon együtt haladunk a Violával. Én is ajándékoztam. Szintén Peyote medál.



A mai igéhez kapcsolódó kiadványt - Győzelem a családi problémákban - címmel kaptam kölcsön kedves óvónőnktől. Melyet lapozgatva a következő cikket találtam:


Tízparancsolat szülőknek
" ... az Úr ajándéka a gyermek..." (Zsoltárok 127:3)

Ha szülő vagy, olvasd el ezt, sőt tedd olyan helyre, ahol rendszeresen elolvashatod!

1.     A kezeim kicsik; ne várj tőlem tökéletességet amikor beágyazok, rajzolok, vagy dobom a labdát. A lábaim rövidek, lassíts le, hogy lépést tarthassak veled!
2.     Az én szemem még nem látta úgy a világot, ahogy a tied; hagyd, hogy biztonságban felfedezzem, ne korlátozz szükségtelenül˘
3.     Szakíts rám időt! A házimunka mindig ott lesz, de én csak egyszer vagyok kicsi. 
4.     Nekem is vannak érzéseim; ne bosszankodj, ha kérdezgetek˘Bánj velem úgy, ahogy szeretnék, hogy veled bánjanak!
5.     Ajándék vagyok; Isten azt akarja, hogy értékes kincsként bánj velem. Kérj számon adj útmutatást az élethez, fegyelmezz szeretettel!
6.     A növekedéshez bátorításra van szükségem, nem üres dicséretekre. Légy velem gyengéd, helyreigazíthatsz szidás nélkül is. 
7.     Adj szabadságot, hogy dönthessek, még akkor is, ha nem mindig jól döntök! Engedd, hogy elessek, így tanulok meg járni!
8.     Ne csinálj meg folyton mindent nekem, mert ettől úgy érzem, az én erőfeszítéseim nem felelnek meg az elvárásaidnak. Ne hasonlítgass másokhoz; én én vagyok, nem más. 
9.     9.- Ne féljetek elmenni egy hétvégére együtt. A gyerekeknek szükségük van a szülőktől távol töltött időre, és ez fordítva is igaz. Sőt, ezzel azt is megmutatjátok nekünk, hogy a házasságotok valami különleges dolog.
10. Vigyél el Isten házába, és ismertess össze Vele, mert Őrá szükségem lesz egész életemben!

Szeretettel Nektek!

2 megjegyzés:

Monika írta...

Gyönyörű a medáll!!!!!!
Az idézet pedig nagyon megfontolandó!Köszönöm!

Orsi írta...

Köszönöm Mammka!