2012. február 2., csütörtök

Fényképező tok

Férjem régi kérését teljesítve elkészült a fényképezőgépünk tokja! Nagyon szerettem vele bíbelődni, igazán klassz munka volt!



Kézzel hímeztem az előre kiszabott farmeranyagot, aztán állítottam össze a tokot, hosszú fület varrtam rá, hogy vállra akasztható legyen.
Gondolkodom, még egy darab elkészítésén, aztán majd látjuk sikerül-e?

Végül rövid gondolat a Bibliából, azt hiszem nagyon aktuális!

"A fiú tiszteli atyját. Ha én atya vagyok, miért nem tisztelnek? - mondja a Seregek Ura." (Mal.1,6)

Az örökkévalóság királyának, a halhatatlan, láthatatlan egy Istennek tisztelet és dicsőség örökkön-örökké." (1Tim 1,17)

 Bejegyezte: Orsi


3 megjegyzés:

Monika írta...

Szuper tokot készítettél!Nálam várólistán van...
A Bibliai idézet felért egy forrással,köszönöm!!!!

Orsi írta...

Köszönöm Mammka! Szeretettel osztom meg azt ami nem az enyém, mindannyiunké!

Unknown írta...

Szia!
Örülök,hogy örömöt lelsz a varrásban,jó látni,hogy alkotsz!!!!
Rózsa