2012. február 17., péntek

Karácsonyra készült

Pótolom a bemutatni kívánt darabokat. Nagy örömmel készültem a karácsonyra! Kedves baráti családunk kapta ezt a táskát, amit a gyülekezetünkben tanultunk októberben. Sajnos én nem lehettem ott, így Viola volt az aki magyarázattal segítette a munkámat. De ebbe a táskába beleszerettem, biztos készítek majd magamnak is ilyet.
A képet a baráti családtól kaptam, nagyon köszönöm Nektek! Akkor még nem készültem blogszerkesztőnek.



Boldog ember az, aki az Úrba veti bizodalmát. (Zsolt 40,5)

Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az Úr? Ő a földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme kifürkészhetetlen. ( Ézs 40,28)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon mutatós!
Rózsa

MFC írta...

Kedves Orsi!
Gratulálunk a családodhoz, a munkáidhoz és a bloghoz!
Szeretettel üdvözlünk a Magyar Foltvarró Cég naplójának olvasói közt!
További sok, szép foltot kívánva:
Reiner Rita